Hemma i Vallsta

Så var vi äntligen hemma i Hälsningland....kom hem till Mormor och Morfar i Söndags efter en dag i Birsta. De var så snälla och mötte upp oss där så jag slapp åka hela vägen hem ensam med Signe Pingne! Jag har fullspäckat schema här hemma nu med att träffa alla som vill se lilla Signe men det är så skönt att få komma hem till Vallsta och bli lite ompysslad. I går så var alla brudar med barn hem till Parten och vi hade det hur mysigt som helst och Signe var så klart i centum eftersom de inte har träffat henne förut. Det var en underbar känsla att äntligen få visa henne för mina närmsta vänner. Tänk att jag nu också fick sitta där med alla med mitt barn i min famn!
Sen på em så bar det av till Arbrå där vi hämtade upp Storasyster Stina och Malin, åkte till Bollnäs och fikade och myste tillsammans sen bar det av till Segersta, klart att lilla syster ska se vart de bor :) tänk när hon blir stor och får åka hem till dem och deras hästar och rida...
I dag så är vi hos Faster Mia m familj, just nu så ligger Signe och sover så gott i Fasters famn så Mammsen passar på att sitta vid datorn när tillfälle finns.

Nu har Signe firat sin första sista April och varit på Kase, Katrin, Danne & Teddy var uppe hos oss i Sollefteå över helgen och det var så himla mysiga dagar, som jag har saknat min vän. Teddy har blivit så stor, springer för fullt och man ser hur mkt man har missat med honom när man inte bor nära varandra men det får vi ta igen.
Nu ska jag ta och gå och vara lite social jag med....:)

KramiZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0