Helgen som varit

SIGNE I SIN FINA ROSA KLÄNNING
                                                                                                                                      Fotograf: Stina Schön


Så var det måndag igen och ännu en helg har sprungit förbi...var en lite längre helg än vanligt eftersom det var röd dag på tors...dels så var Ulf hemma och sen var ju Malin & Stina här. Åh, vilken mysig helg vi haft....Torsdagen var det skitväder, bara regnade så jag passade på att städa hela dagen...Malin & Stina tog en promenix med Signe i vagnen ner på stan en sväng och på kvällskvisten så var vi ner och hyrde två filmer...en skitfilm och sen nya Vallander Hämnden....jag somnade som vanligt så jag vet inte hur det slutade men men.
På fredagen så jobbade halva styrkan av oss så jag och Stina var på stan och strosade....satt i parken och myste eftersom det var helt underbart väder...på Em var vi till butiken och bla knäppte kort på vår prinsessa, hade Baby & Barn dag där och det var en fotograf som tog kort till en billig penning och vi fick nog till någon bra bild, lite svårt eftersom Signe är så liten ännu men jag hoppas att det blev något bra kort.
På kvällen blev det grillning sen stan för brudarna och vi var bara hemma och tog det lugnt.
Resten av helgen var det uppsättning av Malins hästhage och det gick bra....lite kalas på kvällen för en kille här uppe som fyllde 30 år, mkt trevligt med bra mat, trubadur och grejer...I går söndag så tog vi en långpromenad och åt lite middag tillsammans innan det var hemfär för tjejerna....tog en mjukglass på Mc Donken innan.
Helgen kan sammanfattas som mycket trevlig och mysig, en riktig familjehelg med andra ord :)

Inte så mkt planerat för veckan, Mamma & Pappa och Farmor kommer på fre-sön och det ska bli så roligt att träffa dem, saknaden av dem här uppe är STOR!!!!

Nu ska jag nog ta och gå och dra täcket över huvudet jag med, Ulf och Signe sover så gott redan....

                                                    Sov Gott!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

men så söt hon är!



hoppas allt är bra med er!



Kram M

2009-05-26 @ 11:10:15
URL: http://malinosblogg.blogg.se/
Postat av: Roula

OH så underbar hon är hoppas ni mår bra trevlig helg kram från faster/mormor:-)

2009-05-29 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0