Dagarna rullar på



Nu var det ett tag sedan jag skrev, dagarna rullar på som bara den. Signe Pigne växer och blir stor, blir 3 mån på Torsdag....va fort det går. Nu har hon börjat att bli en liten individ, hänger med mer om man säger så. Har nu hittat sina händer och dom är mest inne i munnen, helst båda två samtidigt...har börjat att greppa saker också. Var på Bvc idag så nu väger hon 5340gr och är 59cm lång och det gick hur bra som helst att lägga henne på vågen denna gång.
  Mkt har hänt sen jag skrev sist, jag var ju hemma i Vallsta då och vilken underbar vecka vi hade hemma hos Mormor & Morfar, det var så himla mysigt. Träffade en hel del folk...var ju första gången vi var hemma sen Signe kom till världen så det var många som ville träffa henne. Var på gamla jobbet, Kvantum och hälsade på också...kände då att jag saknar mina gamla arbetskamrater väldigt mkt. Men det var en tid i mitt liv det med. Träffade även mina " Tjejer" också några gånger, Karro Malin Tette och Gustavsson & Katrin, tänk att vi håller i hop fortfarande....Karro och jag konstaterade av vi kännt varandra i sisådär 27 år, tänkt vad tiden går och så mkt vi gjort tillsammans....helt sjukt! Upplevt och gjort det mesta med varandra tror jag.
Var lite jobbigt att lämna Mamsen när jag åkte uppöver, tårarna rann på oss båda men de kommer upp till Pingst så då får vi träffas igen. Inte roligt att ha dem på långt avstånd sen Signe kom, man ser hur de lever upp när Signe är bland dem och Pappa han är helt otrolig med Signe, världens bästa Mormor & Morfar har hon.
I dag har vi varit på promenad med Sandra, en tjej jag lärt känna här uppe. Undra hur många mil jag gått med vagnen redan men jag älskar att vara ute :) I morgon ska vi på Ikea och shoppa lite så jag hoppas att Signe har en bra dag då, Sandra Signe & Jag åker ner och tar en hel dag. Ska göra fin till Stora Systrarna kommer på Ons kväll, de kommer upp och ska vara här uppe med oss tom lör så då får vi rå om dem flera dagar, mysigt!  Snart är det sommar och då ska de var här i cirkus 5 veckor och det ska bli så kul. Malin ska jobba på butiken och Stina ska jobba lite på en klädbutik nere på stan, skönt för dem att tjäna lite pengar :)

Nu ska jag då ner och ta tag i tvätten, Signe sitter nämligen i Bilstolen och sover...förhoppningsvis ett tag till!

                                                                    KramiZ

" Saknar alla hemma i Hälsningland, ni vet vilka ni är"

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var mysigt att träffa er!

jag har lagt ut en o annan bild på bloggen!

men det kommer flera!!!

kram o puss på er.

en extra till lilla Signe!

2009-05-23 @ 00:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0