Njuter varje dag...



Av vår lilla Prinsessa, på detta kort syns det verkligen att det är en liten tjej....allt i rosa nästan.
Jag njuter varje dag av att få vara Mamma, en helt underbar känsla! Så svårt att beskriva, det måste
upplevas för att förstå.
SIgne är så snäll och harmonisk, lik sin Mamma...hihihi!
Omställningen till att vara hemma om dagarna är ganska så stor för mig, men dagarna rullar på ändå.
Vi har inte fått in några rutiner ännu, den ena dagen är inte den andra lik. Långra promenader tar vi varje
dag och hon älskar att ligga och sova i vagenen tills hon slår upp sina blå och då är det mat som gäller inom
två röda vilket kan bli lite jobbigt ibland när man inte är i närheten av hemmet, så jag har fått lite löpträning ett
antal gånger hem och då är det bara att ta fram mjölkfabriken så blir det frid och fröjd sen.
Vaknar ca 2-3 ggr per natt och vill ha mat så det är överkomligt ( stavning ) men det är ju såklart lite ovant att sova
2-3 tim åt gången och inte en hel natt. Men det har jag inte gjort sen jag blev gravid tror jag...

KramiZ

Kommentarer
Postat av: Ida

ååååååå va mysigt det låter!!! så fin hon är! längtar tills man får träffa er! kram

2009-03-30 @ 00:33:11
URL: http://idapidasnya.blogg.seya.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter som ni har det prima liv där uppe! Tänker på er ofta och längtar tills vi ses! Träffade Tore hemma hos T & AL idag, han skvallrade om vilken söt tjej ni har fått :-)



Kram!







2009-03-30 @ 17:17:03
URL: http://malinosblogg.blogg.se/
Postat av: Katrin

Vilken liten sötfia!!!! LÄNGTAR till sista april då vi får komma upp å träffa hela familjen! Bamse kramar från oss

2009-03-30 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0