Klädproblem!!!

Ja, det kan man säga att jag har. Riktigt ordentligt om jag ska vara ärlig. Imorgon kväll kl 18 ska vi på en företagsgala här i Sollefteå och det är klädkod " Kavaj " med det menas att tjejen ska ha klänning el snyggare kostym osv och hur lätt är det att tränga på sig en klänning när man har en mage som just nu i skrivande stund står RAKT UT!!! Blir inte klok på det här, jag har letat  i varenda butik i stan men ingen som jag provat har kännts bra....ser ut som ett tält som kommer och går. Framifrån ser det bra ut eftersom det bara är magen som utmärker sig med från sidan är det som ett vandrande tält. Vet att jag har en svart klänning nere i en låda som jag ej har packa upp ännu som jag kanske kan ha, den är mer figurnära så jag hoppas att jag känner "JIPPIE" den här kan jag ha när jag provar den ikväll annars så bryter jag ihop, jag vill också känna mig fin!!!
I går var vi till Barnmorskan, Malin och Stina var med och de tyckte de var spännande att höra hjärtljudet, blev nog lite mer verkligt för dem då. Allt såg bra ut men det var inte fixerat, magen hade bara växt 1cm på två veckor men det var helt norlamt enligt Bm för den växer inte så mkt på slutet. Hon tror att Bebisen kommer att väga mellan 3-3,4kg så det blir ingen 4kilos klump som hon uttryckte det :) Har lite känningar i svanken och strålningar neråt idag med och det blir lite mer och mer för var dag men det är nog bra för då kanske den vill komma ut i tid! Skönaste ställningen nu är på sidan i soffan så jag känner mig som en riktig soffpotatis, jätte fint väder ute i dag och så ligger man innne, inte riktigt jag men vad gör man....snart kommer jag att ha maratonlopp m vagn på Sollefteås gator. Idag är hela familjen och jobbar, ganska roligt imorse när alla sprang runt i Ica kläder här i huset, var tvungen att knäppa ett kort och föreviga familjen Ica...Malin ska lära sig kassan idag inför sommaren och Stina plockar varor för fulla muggar, klart att det är kul att tjäna egna pengar när man är 15 & 17 år. Själv känner jag mig som en desperat Hemmafru eller desperat och desperat, det är lite ovant att vara hemma bara....så min upg idag är att se till att det finns mat på bordet när de kommer hem :) Blir en kasslergratäng....

KramiZ

Kommentarer
Postat av: Ida

Hörrudu Erica min goa vän! Släpp tankarna på vikter och 4 kilos klumpar nu. Ett barn är precis lika gosigt som andra om det så väger 3kg som 5 kg! Anders Åkerman vägde närmare 5 kg när han kom ut men inte blev han nån klump direkt för det inte, snarare tvärtom =) Å det skulle heller inte va nåt fel om du hade gått upp 30 kg även om jag kan hålla med om att man känner sig mer än svullig när man rasar uppåt i vikt... Men herregud vad gör det? Det rinner av en sen. Ingen fara!



Nu tar ni hand om er och lycka till!Och sluta tänk på vikter nu!



PUSS på er!!!

2009-02-25 @ 19:30:56
URL: http://idapidasnya.blogg.se/
Postat av: Karro

GRATTIS MIN ÄLSKADE VÄN!!!! Tänk att det blev en liten Signe.:-) Hoppas ni har det bra och så får vi höras när ni kommit hem och landat. Är så nyfiken på allt:-) Massa Kramar till Er..

2009-02-26 @ 20:17:37
URL: http://karrosunderbaraliv.blogg.se/
Postat av: Tette

Halloj! Du kan glömma klädproblemet nu, Skönt!

Det blir ingen företagsgala för din del, mys med Signe istället. Gud så härligt!

Vi tänker på er, längtar efter att få beskåda. Hoppas vi ses snart, kram till er alla.

2009-02-26 @ 20:23:03
Postat av: Ida

GRATTIS till er!!! En liten Signe!! Va mysigt!!! Stor kram och återigen Grattis! Pussar och kramar från oss på Björktjära! Vi är såååå avis!

2009-02-26 @ 20:35:06
URL: http://idapidasnya.blogg.se/
Postat av: Erika

Kan bara säga en sak!!!

Grattis till er flicka!

Äntligen en lite tjej i "vårt" grabbgäng!

Pussa på henne från mig.

kramar i massor.

2009-03-03 @ 12:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0