Helgen som varit....

Jaha, då var det  Måndag igen då och en hel helg har gått, men det här helgen har jag fått ut mkt av...ibland kan man känna att dagarna bara flyger förbi och man har inte hunnit någonting! På fre em kom vårt främmande för helgen så vi fikade lite då och sen tog vi en sväng ner på butiken och handlade lite, gjorde en jätte god pasta och fläskfilé gratäng som middag! Tog det lugnt på kvällen, kikade på Let´s Dance vilket jag inte tycker är så där jätte bra så tack och lov att Så ska det Låta börjar på fre för det är bra det!
På lör var Ulf och Svärfar ner på gymmet och tränade, Ulf har blivit värsta träningsnarkomanen men det är bra det för då kanske hans mage försvinner samtidgt som min :) han är så duktig. Åt sen frukost sen bar det ner till stan för oss damer och kikade runt lite. Jag gjorde en helt  Crazy sak...köpte en skinnjacka helt sonika och det är det väl inte alla som gör när man är gravid i nionde månaden men det gjorde fröken Brunzell. Saken var den att en butik här i stan sålde ut dem för halva priset 399:- så jag kunde inte låta bli att prova och när jag provade den så bara stämde det och jag som har letat en skinnjacka hur länge som helst så nu har jag en...det roliga var att när jag gick fram och skulle betala den så säger tjejen i kassan att jag skulle tänka på att inte ha någon tjock tröja under den i början när jag använde den för att den blir lätt stor då.....då vek jag undan jackan jag hade på mig plus halsduken och sa att den här ska bort först och syftade på magen....hennes reaktion var OJ! Hon hade inte sett att jag var gravid och då har jag sisådär 2,5-3v kvar...ganska kul. Så nu har jag en vår jacka,perfekt!
När vi kom hem efter stan så tog jag två alvedon och gick och lamig, hade sååååå ont i ryggen. Blev lite orolig där ett tag om det var ngt på G för så ont som jag hade då plus att jag hade ilningar neråt och mina ben var typ bort domnade plus att jag mådde illa, blev lite rädd faktiskt men efter ca två tim sömn så blev det bra. Kvällen bestod av middag och Melodifestival och denna gång tycker jag att det var rätt låtar som gick vidare direkt till Globen!
Sov ganska bra natten till söndagen men kände mig inte utvilad när jag vaknade, usch jag drömmer så mkt nu och tankar kommer och går när jag vaknar för att gå upp och kissa 5-6 ggr per natt....börjar bli lite jobbigt nu. Skötbordet kom på plats under söndagen samt att jag vek alla bebiskläder, jag har ju hur mkt kläder som helst...jag som var orolig att jag jag för lite och då har inte Mamma varit här ännu och jag vet att hon har handlat en hel del!!! Så jag ska inte handla så mkt mer nu :) På kvällen kom två tjejer ur familjen gruppen som vi gått och fikade och det var jätte trevligt, pratade om allt inte bara barn...en tjej ska ha den 1:a mars och den andra den sista så jag är mitten av de två, får se vem som hinner först.
Nu ska jag gå ner och dammsuga lite tror jag, Malin och Stina kommer ikväll och ska vara här till Fre, de har sportlov så det blir mysigt m lite sällskap eftersom jag inte tänkt att jobba något mer nu. Ska till Bm imorgon så då får vi se om det är fixerat, hjälp vad nära det är nu.....

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0