Morgonmys



I dag blev det lite morgonmys i sängen innan vi klev upp...var inte panik med maten på engång denna morgon...annars så är det mat som gäller från det att ögonen öppnas. Tror att Signe börjar att bli lite förkyld, snorig men hostar en del också.
i dag blir det en sväng på stan, ska försöka att hitta ett pat svarta chinoos hade jag tänkt, ska på Gourm´e helg i morgon på gålsjö bruk och då ska jag försöka att klä upp mig lite när jag har folk här som kan roa Signe under tiden då mammsen gör sig iordning...
Syster Stina kommer i helgen m en kompis så då har jag barnvakt hela helgen hihihi....blir nog birsta en sväng på sön...

Ha en bra helg allihopa....för det ska jag ha...

kramiz

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud så söt hon är :)

2009-04-24 @ 10:31:51
URL: http://liinadahlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0